To Iza :) Ładnie, naturalnie. Tylko ten sznurek nie pasuje :-/. Co prawda nie masz kosmetyków (tylko czerwoną szminkę walentynkową i różową farbę do włosów) ale masz trochę dodatków.
Od razu ładniej ! :D Dodałam pieprzyk pod okiem i czarne, baardzo modne w tym sezonie, czarne okulary. Poprawiłam też fryzurę :) Niestety ona jest za (chyba) 1000 sp :-/ ale narazie możesz ją zastąpić tą co masz aktualnie :).
środa, 6 stycznia 2010
izabela765 cz.1
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz