sobota, 2 stycznia 2010

xXxPatiiixXx cz.1

Oto Patrycja. Niestety, Pati nie ma ani jednego kosmetyku, więc trudno będzie zmienić twarz. Ale za to ma więcej różnych dodatków. Przejdźmy do metamorfozy. Nie podoba mi się rozczochrana fryzura. A poza tym wszystko OK ;)

I jak :D Od razu lepiej ! Mimo braku kosmetyków podkreśliłam rzęsy sztucznymi :P. Jeśli chodzi o fryzurę to mają bardzo podobny układ, więc po prostu ją uczesałam :) A poza tym, to usunęłam pieprzyk.

Sądzę że ta metamorfoza jest jedną z najlepszych jakie mi wyszły :D Najbardziej trafiłam w niej, w gust Pati ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz